fredag den 28. december 2012

De sidste par dage...


... har jeg strikket på en sommertrøje til Strikkemagasinet nr 6. 
Romantisk trøje, i støvet grøn/army, 
med 2 forskellige hulmønstre og 3/4 lange ærmer.
Garnet er fra Stof 2000, Havana på p nr 4.
Det er faktisk gået ret tjept, hulmønstret har ikke været af de sværeste, men alligevel er der lidt at holde øje med, 
så man ikke falder helt i søvn;)

Drømmer du om at lære at strikke hulmønstre eller snoninger, 
så kig ind her
hvor du kan tilmelde dig min forårsworkshop 
"Strik snoninger og hulmønstre efter diagrammer".
Nu sidder jeg og monterer og tænker på hvilken af de næste bestilte modeller jeg skal starte på i aften til X-factor:))


12 kommentarer:

  1. Hi hi, jeg er også i tænkebox over, hvad jeg skal have gjort klar til x-faktor - tror jeg har brug for at komme til garnpusher! Nogle køber slik til fredags-tv, andre køber garn ;-)

    SvarSlet
  2. He, he.... du kan nå det endnu, af sted med dig;))

    SvarSlet
  3. Ja eller også tager vi hele pakken, både garn og slik ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da bestemt også en mulighed
      og helt sikkert også den pakke
      jeg bifalder mest;))

      Slet
  4. Hvor er det dejligt, at du har flere opgaver liggende, så du ligefrem skal vælge. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du ret i, det er dejligt.
      Garnet ligger her også, klar og parat, så der er frit valg.

      kh. stine

      Slet
  5. Super flot mønster - og dejligt at høre ordet sommertrøje :)

    SvarSlet
  6. Det ser bare lækkert ud:)

    SvarSlet
  7. Fint mønster og 3/4 lange ærmer er et hit her :)

    SvarSlet
  8. Det er bare et rigtig rigtig sødt mønster.
    Glæder mig til at se den færdige model.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  9. Sommertrøyen ser ut til å bli kjempefin! Deilig sommerfarge!
    Nyt romjula! :-)

    SvarSlet